The day has come!
2010-08-08 / 09:13:50 / Min vardag

Dagen är äntligen här. Dagen med stort D. Dagen som jag har väntat på ett tag nu och Dagen som jag har drömt om... kan nog tanka mig att det lät lite som en bok? Iaf, så har den dagen kommit nu, och jag är ritkigt glad. Idag kommer min käraste Boogie, och jag har redan tagit hennes sager till stallet, och ströat hennes box med både spån och torv. Hahaha det finns faktiskt en anledning till varför jag har blandat. Jag började med att fylla en kärra och trodde att jag skulle dö! den välte från ena hållet till de andra, men tillslut nådde jag mitt mål. Efter lite böner till gud, och lite gnäll så drog jag mig tillbaka för att fylla ännu en kärra, vilket slutade ungefär på samma sätt och jag var täckt me torv från topp till tå. Där gav jag upp, och funderade ett tag tills jag fick syn på spånbalarna. En sign på tavlan och vipps så befann sig en av balarna i boogies box. Så det är fixat. Idag ska vi först iväg till Stall lyckås för att fixa me wille, och sedan åker vi till grindtorp och fixar me smoothie, och jag beräknar att boogie kommer runt 5-6. Så lite tid har vi iaf på oss. Nu ska jag och bella chilla lite till sen blire STALL!

En random bild på mig och halle från en pay and jump. Saknar tjockisen <3


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: