Tillbaka från stallet
2010-08-13 / 18:45:53 / Dagens Ridpass

Det har varit en bra dag idag, trots att den är fredagen den 13. Tror faktiskt att det aldrig har varit en otursdag för mig, utan bara en dag, lik alla andra. Men hoppningen gick bra, och hon hoppade verkligen skitfint, bilder kommer senare. Hon var jättemjuk, och jättelugn. Testade att rida på Hannas sätt, och hon går så mkt bättre då. De sättet är mkt svårare dock, och får mig att känna mig lite smått osäker när jag hoppar, men smoothie verkar trivas med det. Sen skulle jag skritta av smoothie men då fick jag den braiga ideen att ta me boogie samtidigt, så jag lämnade över smoothie till bella, hämtade träns och satt upp på boogie barbacka. Lixom, skulle ni suttit upp på en 4-åring barbacka och rida ut, när ni ägt den i lite mindre än en vecka. Hahhaa jag gjorde det iaf, och hon var verkligen hur lugn och snäll som hellst, rörde inte en fena :) Så vi skrittade ut en bit och sen tillbaka. Sen åkte vi hem, och här sitter vi nu. Funtar på att börja packa lite av mina egna saker så att jag har det gjort eftersom att jag ska på the voice imorn :) Jajajja... allt fixar sig ska ni se. Imorn blire uteritt på Smoothie och lite jobb på volten med boogie :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: