Tur i otur...
2010-08-12 / 21:51:48 / Dagens Ridpass

HAr både bra och dåliga nyheter. Idag när vi skulle borsta och fixa hästarna så hittade bella en spikliknande sak i boogies hov. Ringde marianne och sånt och hon sa att det inte var ngt farligt, eftersom att den inte satt på ngt farligt ställe. Vi fick ut den och så bandagerade vi hoven med jodopax. Hon var varken svullen, öm eller varm vilket var väldigt bra. Så har jag tur så kan jag rida henne redan imorn. Jag red bara Smoothie en stund idag, för sen fick bella ta över eftersom att jag trodde att jag skulle dö! Min mage gjorde jävlans ont och jag ville seriöst bara lägga mig ner på marken och skrika. Men satte mig och kollade på när bella red smoothie, och hon såg riktigt fin ut. Försökte sitta upp sen i slutet men satte snabbt av eftersom att magen började skrika ont igen. Suck! Men nu har det gått över helt, verkligen skönt! Bilder kommer lite senare när jag orkar ladda in dom i datorn.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: