Uppdatering!
2010-08-08 / 09:06:06 / Min vardag

Nuså, nu kommer jag äntligen med uppdatering till er. Jag verkligen inte haft lust att skriva nått, dessutom inte haft ngt att skriva om.
I Fredags så åkte vi först ut till smoothie, och jag hoppade henne lite på volten. Väldigt pigg var hon måste jag säga, men det gick ändå ganska bra. Hoppade en liten bana först på kanske 1m-110 bara för att känna på henne lite, och sen avslutade jag med några högre språng på oxern som låg på ca 125cm. Tog dom väldigt fint trots det varma vädret. Sen fick hon sig en dusch och fick komma ut i sin hage, för att sedan rulla sig. Men det var hon ju värd.
Senare på dagen åkte vi till stall lyckås och jag red pommaq där som för övrigt gick grymt bra! Lullade runt lite på honom, och gjorde lite slutor för att mjuka upp honom lite extra, och kan nog säga att han för första gången var lugn näästan hela ridpasset, glad blev jag!
Sen igår så regnade det = trött veronica som bara vill sova. Så bella red smoothie i ridhuset medans jag nästintill sov. Mer om det ridpasset kan ni läsa om här
Vidare till lyckås(stallet) för att fixa me wille, och sedan hem till mig där vi chillade GALET! 
Skriver mer om dagens planer i nästa inlägg! 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: