Världens sötaste Boogie! <3
2010-08-08 / 20:08:33 / Boogie Woogie

Idag kom hon, och hon var lite gullig som jag minns henne. hon har varit coollugn hela resan, som inte varit särskilt kort. Har fått ett scema av tidigare tränaren som jag ska följa senna vecka. Vilket betyder att jag redan imorn ska rida henne... Själv tyckte jag inte alls om ideen men han vet vad han snackar om så jag ska inte ifrågasätta. Sen på tisdag så säger han att jag ska vara med lite lätt på hoppträningen,  så jag får vär vara det.... imorn ska vi iaf upp till mustang med båda hästarna och kolla så att sadlarna sitter som dom ska, och även prova ut en dressyrsadel till smoothie. Jag vill inte att ni kommenterar ngt om hennes träningsschema för jag själv tycker inte alls om den, men ibland måste man lyda order, dessutom har han varit polsk mästare flera år i rad, och haft en del av landets finaste hopphästar, och varit tränare och tävlat i ca 40 år, han e typ 60 nu.
men film och en liten bild kommer senare, puss.

1 Kommentarer
Mimmi:

VAD KULL ATT HON ÄR HEMMA NU :)

men snart ska ahon ju åka igen på söndag va? :P

haha jag tycker kasnke att hon ska villa imrogon efter ressan o bara riddas lite lätt o sen när hootrännigen är så sk ahon kanske ridas lite hårdare dressyr o lite cavaletti elr nåt , allfall vad jag tycker , hon har ju nyss kommit hem :P

ses på söndag o måndag o resten av veckan :P



SKRIVET DEN: 2010-08-09 KL: 18:45:49 URL: http://nyqviiist.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: