wake up in the morning....
2010-08-05 / 08:55:12 / Min vardag

Nu är man vaken, och bella sitter brevid mig vid datorn. Idag ska vi vara lite töntiga och åka förbi skutan, bara-för-att.... Först ska vi dock till lyckås och köpa ett bett till smoothie. Och bella och jag ska rida henne idag. Sen drar vi iväg till hennes stall och jag ska fotta när dom rider pommaq, och kanske rida om jag får för madde :)
Men nu ska jag gå och äta fruckost, sen ska jag göra ngt av dagen och inte bara sega mig, antar att det blir tacos till lunch idag, me bella såklart! Och nu ska vi försöka oss på att göra pannkakor!!!! <3 bye!

1 Kommentarer
fanny:

vadå töntiga? så du tycker det är töntigt att vara på skutan? ^o)



SKRIVET DEN: 2010-08-08 KL: 19:59:01 URL: http://fannyloveflox.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: