Andra provridningen
2010-07-13 / 09:56:48 / Polen 2010

Igår åkte jag ut till stället vi var på förra gången för att provrida ännu en gång. Valde då att bara provrida Dallis(Dalanda Z) och Saravela.

Saravela:
Gick inte alls lika bra den här gången, hon var väldigt pigg, och avstånden passade inte riktigt. Vart väldigt sur eftersom att hon inte ville lyssna. Men öm man bortser från hoppningen så var hon riktigt fin. Men somsagt inte nöjd alls!



Dalanda Z:
Gick mkt, mkt bättre än förra gången och jag kände att jag verkligen hittat knapparna, och nu kände jag mig inte alls liten när jag red henne. Hoppningen gick jättebra, och alla språng vaar verkligen helt perfekta. Skitkul var det, och det vet jag att både hon och jag tyckte. Dock är hon fortfarande lite stark och så efer hindrena men jag tror att det är en vanesak och man får helt enkelt hitta en sätt att handskas med det. Försäljaren tyvkte att det såg skitbra ut och att det såg ut som om jag hoppat hästen hur många gånger som hellst. Dallis ligger nu på toppen av listan, och hittar vi ingen annan bättre så tar vi hem henne :)

Yes, min pappa suger på att fotta, själv skulle jag velat att bilden blivit tagen ett pyttetag senare... ursäkta sitsen :P


1 Kommentarer
michelle:

hur högt hoppade ni? =)



SKRIVET DEN: 2010-07-15 KL: 14:33:04 URL: http://ponnygalen.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: