Dagarna börjar närma sig sitt slut :(
2010-07-28 / 11:28:39 / Polen 2010

För varje dag som går så är det en dag mindre av min vistelse i polen. Ganska tråkigt men ändå skönt att komma hem. Snart börjar dessutom mitt nya liv nere i vreta, och jag tror att jag kommer ha ritkigt kul där men mina underbara hästar. Glömde skriva att jag nu är ägare på boogie, eftersom att vi har skrivit på kontrakt och sådant. Världens sötaste är hon, men smoothie klår ändå alla, för hon är och kommer alltid att vara den jag älskar mest. Sen ska jag inte särbehandla henne för det utan hästarna ska ändå behandlas lika. Blir nog inge mera ridning för mig innan vi åker hem, ska nog bara spendera den sista tiden me alla fina vänner här och umgås med dom. Så alla ni i sthlm som vill träffa mig, passa på att boka in er för jag har inte så jättemkt ledig tid.
På tisdag är jag hemma och ska på kurs direkt. Resten av veckan kommer säkert spenderas i stallet, men lite träffar kan jag nog trycka in frammåt kvällarna. På söndag kväll (nästa söndag) så kommer boogie, så då kommer jag nog spendera ännu mera tid i stallet, dock kan jag försöka få ledigt någon dag, hahah. Jag har ju min älskade bella som kan hjälpa mig <3 den lördagen efter det så åker jag till vreta, och gud vet när jag kommer tillbaka därifrån. Hahaha! Nu sk ajag försöka få tag i någon för jag vill inte sitta hemma hela dagen, kram alla <3

2 Kommentarer
alice:

tack! bor du i vreta? :) <3



SKRIVET DEN: 2010-07-29 KL: 12:17:09 URL: http://alicesrocket.blogg.se/
Melina:

Du ska väl träffa mig oxå innan du åker till vreta?



SKRIVET DEN: 2010-08-01 KL: 22:16:28 URL: http://meelajna.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: