Dagens ridpass - Boogie
2010-07-27 / 22:39:09 / Dagens Ridpass

Var och red sötaste boogie idag, och hon var lika kelig som vanligt. Idag blev det bara lite normal ridning, och hon var hur fin som hellst! Jättemjuk och böjbar var hon och lyssnade på mig riktigt bra. Tränade lite avsaktningar, och igångsättningar och att hon skulle rygga, JÄTTDUKTIGT! Sen åkte jag, mamma och pappa iväg till något köpcenter för att äta lunch och jag passade på att handla lite kläder till mig själv. De var faktiskt ett tag sen, eftersom att jag på senaste tiden bara slösat mina pengar på hästgrejer och andra onödiga stuff... Sen åkte vi tillbaka för de skulle komma en tjej som har en hästaffär me massa hästsaker till oss. Hon tog med en sadel som verkade passa bra också, en stübben.
köpte den plus lite andra saker som t.ex:
3st schabrak.
1 par Veredusskydd
1 par andra skydd för träning.
1 stübbenträns.
1 Lami-Cell grimma
1 par boots
1 par transportskydd
1 flug/nät-täcke
1 vintertäcke
svansskydd, för transport.
sen två par ridbyxor till mig själv.
Sen ska vi köpa två sadelgjordar från henne också, en vanlig och en me platta.
Gick på en hel del, hehehhehehe....... Hahah för några veckor sedan köpte jag faktiskt en tattinikavaj, och tre par skjortor från henne också, två med korta ärmar och en me långa. På tisdag är jag hemma i sverige igen, saknar många, men skulle lätt kunna stanna kvar i polen om smoothie kom hit :)


1 Kommentarer
Melina:

SKIIIT SNYGG BLOGG DESIGN BÄSTIS ! :O <3



LÄNGTAR EFTER ATT FÅ TRÄFFA DIN NYA HÄST :D <3



SKRIVET DEN: 2010-07-28 KL: 00:21:39 URL: http://meelajna.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: