Dagens ridpass - Boogie
2010-07-24 / 17:23:47 / Boogie Woogie

Var och red Boogie idag, åhh jag bara älskar den hästen. För mös jag lite me henne medans jag stod och bostade henne och sådant. Sen gick vi ut till paddocken där jag red och hoppade lite. Hon är ju inte så gammal så hon har fortfarande lite svårt med avstånden, men hästen kan verkligen hoppa! Som högst tog vi ett språng upp mot ca 110 för att jag skulle få känna att hon har stor kapacitet. Är riktigt nöjd eftersom att det är första gången som jag hoppar henne ordentligt. Hon var lite småsur idag, eftersom att det regnade lite, menmen... alla har sina dåliga dagar. På tisdag träffar jag Boogie igen för då ska vi prova ut lite saker som jag har beställt till henne här i polen :)

BTW: ny design på g! måste bara försöka få in den, och jag har varken lust eller ork att koda om hela min blogg nu så det blir väl när jag kommer tillbaka till sverige :) 

Pappa suger på att fotta så de blev inga bra bilder idag -.-'

1 Kommentarer
Bella:

synd att inte jag är där då (a) =)



SKRIVET DEN: 2010-07-24 KL: 20:15:18 URL: http://ventusfilius.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: