Ett steg närmare
2010-07-09 / 10:56:25 / Polen 2010

Nu ligger vi ännu ett steg närmare att skaffa en till häst för vi har nämligen ringt till vreta och frågat om dom har möjlighet att fixa en till stallplats till oss och hon sa att hon skulle paxa en till oss :) Kul! Vi ska snart ringa till stället där jag provred igår och prata me honom om en till provridningstid, så då ska jag se hur jag kommer klara av hästarna på en hel bana och inte bara ett hinder, spännande! Satt och tänkte hela natten på saravela och de e verkligen henne jag vill ha, så om vi får ner priset lite så tar vi helt klart hem henne till sverige, en helmysig häst som jag tror att jag kommer ha superkul med, och som har RIKTIGT stor kapacitet. Nu ska jag pysa för jag ska iväg tilll stallet som ligger här brevid oss. Ciao!


1 Kommentarer
denice:

Jaha va kul! Lycka till! :D



SKRIVET DEN: 2010-07-09 KL: 20:08:29 URL: http://denicesundberg.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: