Har trakigt, ska ut.
2010-07-29 / 19:57:54 / Polen 2010

Hej, idag har jag brakat me alla. Hahahha neej men typ. Har iaf brakat med asia, och en kille, som jag har varit tsm me under hela lovet. Men nu vet jag inte riktigt langre, eftersom att han e en idiot, som alla andra haromkring. Hahah nog om det. Jag och asia ar iaf sams igen, och de ar de viktigaste. Snart ska jag ut, till byn och traffa en kompis, en killkompis faktiskt. Har kollat pa the ring och sa laskig var den faktiskt inte. Tankte bara skriva an mig lite innan jag gar, och jag vill onska er alla en harlig fortsatt dag :) inte for att det ar sa mkt kvar pa den. Iaf..... nu tankte jag fixa mig sen drar jag ut, bye!

1 Kommentarer
Jessica Eriksson:

Hej :D Jag undara om du kunde göra om min blogg lika fin som din? Och jag undrar för jag har skrivit i din kompis blogg att hon fotoade på mälarhöjden och hon har inte svarat än och om du kunde prata med henne och säga att sicka bilderna på Brave Heart och oss? Snälla sen kunde du fixa min blogg.



SKRIVET DEN: 2010-07-30 KL: 18:06:00 URL: http://dressyrponny.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: