Negativa och possitiva nyheter.
2010-07-22 / 20:39:22 / Polen 2010

Kan ju lika bra börja med de dåliga nyheterna eftersom att de är dem som leder till dom bra nyheterna, haha...

Negativt:
Saravela gick inte igenom besiktningen då hon hade förändringar i båda fram. Visserligen kunde man köpa henne ändå men vi ville inte chansa eftersom att de faktiskt är en del pengar som hon kostar. De här förändringarna gör så att det är ca 5-20% chans att hon kan bli halt och inte kunna användas till de vi vill att hon ska. ¨Så vi drog tillbaka köpet och jag trodde helt seriöst att nu kommer jag komma tillbaka till sverige utan någon häst alls, men.... nu kommer vi till de possitiva nyheterna.

Possitivt:
Ni minns snubben jag snackade om,han som var 60 år och hjälpte oss med att kolla på vesslan, vi åkte till honom idag iaf, mest bara för att vi hade vägarna förbi. Efter lite snack och igenomtänkning så blev de så att vi köper hans 4;a åring som är hur fin som hellst, kommer bli en häst som helt klart kommer gå de högsta klasserna. Och eftersom att Veterinären ändå skulle komma till stallet så passade vi på att besikta och röntka henne. Och kul som det var så gick hon igenom. Sen stod jag och myste en bra stund med henne, och jag kan säga att jag är kär. mysigare häst får man leta efter! Vi var ju där för bara någon vecka sen och jag red henne bara för skojs skull, eftersom att hon igentligen inte var tillsalu, men nu ska vi dit på lördag igen, och då ska jag hoppa henne ordentligen. men hästen ska me mig hem, de lovar jag. HAHAH!


Boogie Woogie
f. 16.04.2006
sto- 173cm

och här kommer en liten bild från besiktningen :)

Världens finaste boogie <3


2 Kommentarer
alice:

jätte fin häst :D <3



SKRIVET DEN: 2010-07-26 KL: 21:38:14 URL: http://alicesrocket.blogg.se/
ankoooo:

åh så fin den va :D :D



SKRIVET DEN: 2010-07-28 KL: 23:38:42



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: