Nu har jag hast pa G!
2010-07-07 / 07:27:45 / Polen 2010

Nusa. nu har jag sakta men sakert kommit igang med hastletandet. Var i stallet igar och pratade lite med tranaren dar och hon foreslog lite stallen som vi skulkle ringa runt till. Sa nar jag kom hem sa borjade vi med ett stalle som inte lag allt for langt bort. Han hade ett sto som han tror skulle passa mig bra, hon ar 6 ar och gar 120cm i hoppning, mer vet jag inte. Vi ska iaf dit imorn och kolla pa henne sen far vi se hur det blir. For vi har fatt ett till forslag pa en 6-aring, som inte ar inriden, men han kanske ville salja den till oss till ett riktigt billigt pris, men jag vet inte. Jajaj vi far iaf se hur det blir.
Hanna var ju och tavlade Smoothie i helgen och nu har jag fatt reda pa hela helgens resultat och jag maste faktiskt gratta dom for dom har skott sig riktigt bra!
Torsdag - LA: 0fel omhoppning 4 fel, slutade pa en fjadre eller femteplats.
Lordag - LA: 0 fel omhoppning 0 fel, slutade pa en 5e plats tror jag
Sondag - LA: 8 fel
Ar riktigt nojd over dom bada faktiskt! Men nu ska jag sova en stund, de e ganska tidigt men jag blev vackt av asia -.-

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: