Pris diskuterat och kontrakt skrivet!
2010-07-18 / 19:03:35 / Polen 2010

Ett steg för varje dag, och varje steg är ett steg närmare.Idag var vi iaf och diskuterade ett lämpligt pris på hästen och vi fick faktiskt ett ganska bra. Vi skrev även kontrakt som gäller om hästen går igenom besiktningen men det borde hon faktiskt göra. Besiktningen är nu på torsdag så vi får verkligen hålla tummarna. Jag tänkte inte berätta så mkt om hästen just nu, då jag föredrar att berätta allt när allt är klart och säkert att vi köper en frisk häst :) Jag skriver mer om några dagar, för jag ska försöka dra mig iväg till stallet brevid oss också :)

BTW. Bella!!! Måste få tag på dig så svara i telefonen när jag ringer din skit!! <3


1 Kommentarer
Bea:

Ha ha ha,vi vet!



SKRIVET DEN: 2010-07-19 KL: 20:11:56



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: