Bal ikväll, inget stall?
2010-06-10 / 09:02:53 / Min vardag

Är hemma idag också, för är fortfarande lite krasslig. Vill ju vara frisk till ikväll då vi har bal, och igår insåg jag att jag inte bara kommer att sakta människorna i min klass utan också alla andra i min skola... I min skola så har ju alla ett band, alla känner lixom alla mer eller mindre, så tråkigt ska det bli att lämna dom. Menmen, the show must go on och man måste tänka possitivt, för jag ska ju trots allt till LINKÖPING efter sommaren! och det kan jag tala om att jag är sjukt peppad på. Tror inte att jag kunde gjort ett bättre gymnasieval faktiskt.

Ikväll är det bal, med våran klass och paralellklassen. Tråkigt att allt tar slut nu, tkr det gått alldeles för fort. Men detta betyder att jag antagligen inte hinner iväg till stallet eftersom att allt ska fixas, jag ska sminkas, håret ska fixas och massa onödiga liknande saker. Så updaten blir ju lite småtråkig idag men jag ska hitta nått kul, kanske nån pryl som jag tänkt köpa eller står på min köplista någonstans. ;)


1 Kommentarer
Mimmi:

Linköping here we come :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



SKRIVET DEN: 2010-06-11 KL: 11:42:51 URL: http://nyqviiist.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: