Barbacka me shorts
2010-06-23 / 21:40:09 / Dagens Ridpass

Åkte till stallet med bilder fullpackad me stallsaker. Tog ju hem ALLT efter tävlingen så nu var de bara att släpa tillbaka på allt så att hanna ska kunna hitta något man kan använda i skåpet. Sen tog jag ut smoothie på volten och red runt där helt kravlöst barbacka med schabrak då jag bara hade shorts på mig. Riktigt mysigt var det i det varma vädret. Sen skrittade vi av runt hagarna och sen fick hon komma in i boxen igen. Alltså inget ansträngande idag. Känner för att rida ut imorn, så jag tror nog att det blir så. Ska bara messa hanna och fråga om dom vill hänga med. Jag kan säga att när jag rider ut med dom så har jag jävligt svårt att hålla jämt tempo, vare sig dom
har med sig b-ponnyn eller storhästarna. Lite småkul sådär.

Om bara några dagar åker jag iväg till polen, och stannar där borta i 5 veckor.
Och för er som inte vet vem hanna är så ska jag berätta det nu.
Hanna Carlsson och jag står just nu i samma stall, och tävlar även för samma klubb. Hanna har i nuläge 3 hästar som hon tävlar, varav två av dom är hennes egna. Hästarna heter iaf Webster, Arkan och Diezel. Hennes yngre syster,  Lisa Carlsson har också två hästar som hon tävlar vid namn Filur och My Limbo. Varför jag väljer att lämna min häst till hanna är just för att hon rider otroligt bra och vet vad hon sysslar med. Och sedan så kan jag vara tvärsäker på att jag lämnat min häst i goda händer och behöver inte oroa mig alls :)
Slänger in en bild på hanna och Webster, Hennes D-ponny.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: