Dagarna närmar sig
2010-06-25 / 10:06:58 / Min vardag

Dagarna till polenresan börjar närma sig... och jag tror inte att jag har berättat det förut men jag åker till polen varje år eftersom att jag är halvpolack, d.v.s min mamma är från polen. Vi har alltså ett landställe där, men dock bor jag nästan alltid hos min bästa vän Asia som förövrigt går ut 2:a ring idag, Congratz! :) Ska ringa henne senare fakiskt. Dagen kommer nog till största del användas till att packa allt som ska med, och på kvällen ska jag försöka dra me bella på bio. Vet inte riktigt vilken film än, men känner mig lite smått peppad på prince of percia.
Iaf... Hästblogg som hästblogg så måste man följa en viss ram, och det hela går ut på att jag ska berätta mina planer inför dagens pass. Tänkte bara göra något lätt idag, tömköra. Känner att jag har för ont i benet för att rida, pappa säger att jag kan ha brytit nått onödigt litet ben -.-' Jajaj kan iaf nästan gå normalt. Så det blir iaf tömkörning och kanske lite trickträning :) Skriver senare när jag kommer hem, bye!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: