Dagens ridpass
2010-06-16 / 11:09:55 / Dagens Ridpass

Smoothie var så otroligt fin idag när jag red. Eftersom att jag redan packat allt och smörjt sadel och allt så tog jag fram min barbackagjord och använde den istället. Hon var jätteavslappnad och lyssnade oerhört bra. Börjar längta lite till vreta nu, känns bra att det inte är så långt kvar tills vi flyttar från sthlm. Fasst, jag tror att jag kommer sakna min hopptränare faktiskt! Jaja, nog om det. Nu ska jag iväg till lyckås så det blir update om vad jag har köpt så fort jag kommer hem :)


1 Kommentarer
frida:

hej! har du kollat in min blogg? där finns det tips för dig osv.. :) om du tycker denna kommentar är störande på något vis , ta bort den! kram



SKRIVET DEN: 2010-06-16 KL: 11:23:15 URL: http://bfrida.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: