dax att uppdatera
2010-06-12 / 18:05:46 / Min vardag

Kände att det var dax att skriva ett litet inlägg nu. Har inte uppdaterat dels p.g.a att jag haft både bal och skolavslutning och inte hunnit med eftersom att jag fixat mig innan osv. Sen också p.g.a att jag inte ens har varit i stallet, för jag har helt enkelt inte hunnit. Bella hade henne i torsdags, igår stod hon och idag fick hon också en vilodag eftersom att jag varit så jävla trött för vi gick och la oss 6 i morse för några i min klass, och såklart jag själv hade avslutningsfest hemma hos mig, och det slutade med att nästan alla slaggade här. Men kul var det! Imorn ska jag iaf iväg till stallet, vet inte riktigt när det blir men nångång iaf. Jag får sådan ångest eftersom att det fortfarande är över två veckor kvar tills jag ska iväg till polen, och jag vet inte alls vad jag ska hitta på tills dess, suck! Men det blir väl att träffa min klass(dock är vi ju inte någon klass längre) och annat folk. jajaja... ni får mer update imorn, bye!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: