förfullt att fixa oxh trixa!
2010-06-16 / 09:37:30 / Min vardag

Gud så mkt jag hann göra igår känner jag. Det är en av anledningarna till varför jag inte skrev något.
hästen gick väldigt fint och avslapnat körde bara runt lite på volten, fin och pigg var hon, vilket är bra inför helgens tävling. Sen efter att bella slutat så skulle vi iväg till runsten men blev hungrika och bestämde oss för att först käka på donken, sen när vi skulle ¨åka så ringer anne och säger att allt redan är klart och att vi inte behöver åka dig. skönt! Så vi tog först en tur till bensinmacken för att tanka och sedan hem till mig för jag skulle hämta pengar, men varken mamma eller pappa var hemma så vi fick åka till deras jobb och hämta pengar där. Sedan åkte jag och bella iväg till Lyckås och jag blev helt kär i ett schabrak+luva som jag dock inte köpte, köpte istället ett annat scabrak och ett par benskydd, dock var framskydden för små så jag får lämna tillbaka dom, så jag får mitt schabrak iaf :D Kan visa upp det i bloggen sen, det är meningen att jag ska ha det på tävlingen i helgen :D

Snart ska jag ner till ponnyn, för just nu sitter jag smått nyvaken i bellas lägenhet. ska rida henne, packa de sista grejerna, sen åka iväg hem till mig, hämta pengar, åka till lyckår sen tillbaka hem till mig och packa mina grejer som jag ska ha med. Sen ska jag försöka komma iväg till maxi för att köpa mat och sådant skit. Vet inte om jag kommer hinna uppdatera så mkt på runsten men jag ska försöka så gott jag kan! Hörs senare!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: