Framme i runsten
2010-06-16 / 22:18:32 / Min vardag

Eller tjaa... Vi kom ju fram för ett ganska bra tag sen, men nu har iaf både häst och ryttare gjort sig hemmastada och vi båda ska snart sova. Idag har vi byggt hinder och bara haft kul, så de blev ju inte så mkt jobb. Imorn börjar tävlingarna, men några av ekipagen har redan kommit hit. Imorn ska jag stå på banan hela dagen, förutom då jag tävlar förstås, ska bli kul faktiskt :) Inte så mkt mer att skriva för det har ju inte hänt så mkt. Men imorn lovar jag att ni får både bilder och en bra update! :) Så då hörs vi! 
BTW, så ska vi sova 7-8 i ett 5 sängars rum, lyckat eller vad?


2 Kommentarer
Viktoria:

Hej veronica :) fick fina bilder från er runda idag, vill du att jag lägger ut dom på bloggen så du kan ta dom?

kram



SKRIVET DEN: 2010-06-18 KL: 15:12:56 URL: http://viktorias.blogg.se/
Viktoria:

Sv; Nu ligger bilderna uppe! Vet dock inte hur kvaliten kommer vara på din dator för det kan variera, men hoppas du tycker dom blev bra! :)



SKRIVET DEN: 2010-06-18 KL: 20:29:51 URL: http://viktorias.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: