Gårdagens ridpass
2010-06-14 / 10:43:00 / Min vardag

Förlåt för att jag inte skrev, men jag kan säga att jag har stor ångest över att dagarna är alldeles för långa, vilket får mig att bara skita i allt, lägga mig vid tvn och bara dega. Dåligt! Jag och smoothie tog och bara en liten tur ut igår, och hon var så härlig och jättelugn. Lät henne galloppera i ett lite friskare tempo, inte lixom nästan skena utan bara lite större gallop. Jävligt fin var hon iaf, och sen när jag kom tillbaka till stallet blev hon av någon konstig anledning jättekelig och la sitt huvud i min famn och sådant, jag ba vaaah? för min häst brukar inte vara kelig lixom, hon är ett typiskt sto. Men mysigt hade vi iaf.

Snart ska jag iväg till stallet och hjälpa bella att jobba lite, hon behöver all hjälp hon kan få stackaren. De sliter så på henne. Men ahh som den kompis ja är så hjälper jag henne, utan att få betalt :) för det är så vänner gör. Så jag får väl uppdatera lite senare när jag sitter uppe hos bella i lägenheten. Känner att det börjar bli dags att börja packa snart för på onsdag åker vi iväg till hemmaklubben, eftersom att det är ponny-sm och rs-cupen! Hästen ska ju me eftersom vi ska vara med och tävla i RS-cupen :) Men vi hörs senare, ciao!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: