Hanna ska hoppa smoothie
2010-06-26 / 13:43:43 / Min vardag

Idag ska hanna hoppa smoothie, inför tävlingen som är nästa helg. Så jag ska snart åka iväg till stallet och kolla medans hon gör det. Kameran åker med så ni får se bilder lite senare.

Igår så tömkörde jag ju henne, först runt hagarna och sedan på volten och hon vart faktiskt jättefin! Trodde int att hon skulle klara av att gå runt hagarna själv men det var inga problem alls. Hon blev iaf riktigt mjuk!
Sen åkte jag och hämtade bella och så firade vi midsommar hemma hos mig. Skulle igentligen åkt på bio men så blev det inte. Istället ska vi göra det idag. Kl. 21.30 sitter vi inne på sergels biosalong och kollar på Prince of percia :D Fun ska det bli. Jaja nu måste jag pysa! XoXo

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: