Hästar som jag ska kolla på i polen!
2010-06-21 / 21:33:26 / Hästar jag ska kolla på!

Hittat en häst som vi ska kolla på i polen, eller igentligen typ flera hästar. Tänkte skriva upp dom här.

DELMA PO MARAGO

Delma po Marago
f. 2004
sto - 170cm

Sto med fint steg som hoppar bra. Tävlad 120 med bra resultat, och passar för alla ryttare.

Querido


Querido
f. 02.06.2002
Valack - 173cm
e: Quantum u: Fee XIII

Stor valack med stor kapacitet för hoppning. Tävlar nu 130cm och är en bra juniorhäst.

Hippica Conception

Hippica Conception
f. 2004
Hingst (om jag tar den kommer den kastreras)
e: Converter u: Etoile Rouge

Conception är en av våra bästa hopphästar och har lätt hoppat enstaka hinder på 160cm. Detta är en häst som senare kommer att kunna gå svår hoppning. 

Tkr att alla är jättefina, och är spec intresserad av skimmeln längst upp, så de blir definitivt något som jag kommer att kolla på! Ska faktiskt mejla dom nu i veckan och kolla upp lite mer.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: