Hoppträningen 1/6
2010-06-01 / 21:29:08 / Träningar

Träningen idag gick så otroligt bra! Hoppade lite linjer och sådant med ganska svåra svängar men smoothie hade inga problem alls med det. Vi var ju bara två i gruppen så det blev ett väldigt intensivt pass så smoothie ska typ vila imorn. Mot slutet körde vi en ganska svår bana och jag hoppade väl mellan 110-120, så känner mig väldigt redo inför tävlingen på söndag, riktigt skönt! Angelica var med och både filmade och fottade så allt läggs upp så fort hon skickat det till mig.

För övrigt så åkte jag till Bellas lägenhet omkring halv 9 imorse och möttes av en sovande angelica, dock fick hon inte sova så länge till. Medans Bella jobbade så chillade jag och angelica galet, sen gick vi ner till stallet och hon fota mig lite när jag bara tog några språng barbacka, och filmade en stegring som blev ganska misslyckad eftersom att hon vände sig i den så man ser bara ryggen på oss, menmen. Sen gick vi upp igen, körde lite hästspel och tittade på lite roliga bloopers och jaa.. jag kan nog faktiskt säga att jag nästan DOG av garv med tanke på att jag nästan kvävde mig själv, så mkt garvade jag! Lyckad dag var det iaf, och skönt med lite skratt. Nu ska jag försöka få Anko att skicka bilderna, seg som hon är!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: