Idag blir det en hård dag
2010-06-15 / 09:30:40 / Min vardag

Kanske borde börja berätta om igår först. Först hjälpte jag bella lite i stallet och sen när hon var klar så åkte vi till donken för att äta lunch. Gud så gott det var, jag minns inte att jag någonsin förut varit så sugen på donken! :O sen tog vi vägarna förbi foderboden när vi åndå var där för att köpa hö att ha med sig till rusten. vi e så lata så vi orkar bara inte packa påsar :P Sen åkte vi en snabbis till clas ohlson för att se om dom hade honkar, men icke sa ncke, alla var slut" Så vi åkte tillbaka till stallet och moötes av hanna som red smoothie idag, eftersom att hon ska ha henne över sommaren. Sen åkte jag och bella iväg igen för att ännu en gång leta efter hinkar. Vi började med biltema - noope inga där. Sedan tog vi eurostore - inget där hellet. Rusta - Bara cp-hinkar, City Gross - ÄNTLIGEN!!! men FYF*N va dyra dom var!!! Men vi köpte dom iaf så nu har vi hinkar med lock. Sen åkte vi tillbaka, ner till stallet, skrev på hinkarna. Sen upp till lägenheten och chilla för at sedan sova.

Just nu sitter jag här med min lasagne som fruckost. Idag blir också en väldigt intensiv dag eftersom att så fort bella slutat s¨å ska vi iväg till runsten och jobba lite inför när sm börjar, stallgångar som måste krattas, spån som måste fylla o.s.v. så lite jobb är det, eftersom att det är ca 190 boxar! Jajaj, sen ska jag försöka packa allt som ska med till smoothie idag också, och imorn ska jag och handla livsmedel till mig och bella :P Skriver med senare, efter att jag har ridit smoothie!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: