Idag reser vi!
2010-06-28 / 09:34:07 / Min vardag

Det här blir antagligen en av de sista inläggen som blir skrivet från sverige, lite peppad blir man på att åka exakt nu! Menmen, har fortfarande väldigt mkt kvar att packa, och känner att jag inte kan få med mig allt jag verkligen vill ha, och dessutom sitter jag och slösar bort min tid vid datorn nu vilket jag inte alls har tid med. Är riktigt trött eftersom att vi var tvugna att gå upp vid 8 idag, för senast kl. 4 måste vi vara iväg. PEPP! Hoppas verkligen att jag hittar nån fin häst i polen nu som jag kan få me mig hem. Skriver innan jag åker eller på båten, bye!


VÄLDIGT gammal bild på mig och min bästa vän, Asia!
Världens underbaraste och finaste tjej måste jag säga <3


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: