Ingen ridning idag
2010-06-27 / 19:21:25 / Min vardag

Det blev ingen ridning idag, hade varken ork eller tid, men åkte iaf en stund och klappade lite på henne för imorn hinner jag ju inte åka till stallet. Sorgligt det kommer bli utan min pärla i 5 veckor!

Nu har jag iaf snart packat klart och mamma bara klagar på att jag tar med med alldeles för mkt kläder och att jag lika gärna kan ta med mig hela garderoben, men vad? Man e ju tjej! Så nu står garderoben nästan tom, men känner fortfarande att saker fattas, suck! Dock verkar inte väskan tycka det eftersom att den är överfull. Heheee...
Ska bli skönt att komma iväg faktiskt och få lite nya krafter för på senaste tiden har jag inte orkat med mkt alls,, har bara legat och latat mig hela tiden, vilket liv jag har? Nu ska jag återgå till packningen och sen ska jag se på tv innan det blir sängdax. Hahah btw så pratade jag me asia idag och vi ska tydligen på fest/grill redan på lördagen kul efter först 1,5h bilresa, sedan 18h båtresa och sedan ca 6h bilresa igen. Menmen, de e bra att börja på topp! Ska bli kul att se alla vänner där igen, och jag undrar verkligen hur man kommer bli välkommnad efter förra årets ståhej, hahhaha, längtar stort och är sjukt peppad. Sen så ska det ju bli en överaskning att jag kommer på festen också, eller asså han som bjöd in oss är den enda som vet, undra vem som blir mest chockad eftersom att de flesta brukar veta av konstiga skäl exakt när jag ska komma :P Nu måste jag packa, hejdå!

bild på min packning.

Och en bild på mig själv, för nöjets skull...


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: