Konditionsträning
2010-06-24 / 21:20:49 / Dagens Ridpass

Var ju ute på ritt me smoothie och för en gångs skull var hon faktiskt riktigt snäll. Hon brukar alltid vara ganska trippig och tittig när man rider ut själv men idag reagerade hon faktiskt på väldigt lite. Duktig ponny. Klättrade även lite och kom fram till att jag faktikst var LIVRÄDD när jag red där mitt i skogen själv. Var väldigt tyst och obehagligt, och typ ensamt. Sen så blir jag väldigt paranoid när jag är rädd så jag inbillar mig att jag ser saker som igentligen inte finns. Sådan är jag. Var kanske ute i en timme, så de blev mkt trav och galopp och smoothie vart lite småtrött när vi kom tillbaka. Men ridturen var trevlig och det kändes bra att få vara själv me min älskling, nu när jag snart ska åka. Skriver mera imorn, för nu ska jag kolla på Ghost Wisper :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: