På G
2010-06-22 / 09:33:47 / Min vardag

Nu börjar uppdateringen arta sig och man ser genast att statistiken höjs. Dagarna är så sjukt långa nu när det är lov så jag har nästan ingenting att göra. Dessutom har jag inte lusst med någon för den delen heller. Så nu är jag riktigt taggad på att åka till polen, vilket jag gör på måndag, då kommer jag inte uppdatera så mkt, endast när jag rider där och när jag är och provrider olika hästar, för det är väl antagligen det ni vill läsa om, inte när jag är ute och festar och sådant skit.
Idag ska jag åka ut och skritta på smoothie och sen vet jag faktiskt inte alls vad jag ska göra. Har alldeles för mkt tid över, och orkar inte gå ut och träffa folk. Menmen, får väl försöka ta mig i skinnet snart och använda min tid flitigt. Skriver senare!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: