På topp igen
2010-06-08 / 07:35:13 / Min vardag

Nu är det en hel del som är på topp igen om jag får säga det själv. Både smoothie och Jag som equipage är verkligen på topp och jag känner att efter sommaren så kommer vi gå och utvecklas ENORMT! Statistiken och bloggen är äntligen på topp och jag ska försöka göra allt så bra som möjligt för er läsare så att nu vill stanna. Dock kan jag inte medge att jag själv, som person är på topp just nu eftersom att jag ligger hemma och är sjuk, vilket jag inte vill vara nu de sista dagarna eftersom att det är mina sista dagar i nian, med mina underbara klasskamrater. Känns så tråkigt att lämna dom. Det blir iaf ingen skola för mig idag, inte heller imorn, då jag ska till en salong och fixa löshår inför balen på torsdag kväll, sen på fredag slutar jag nian, för evigt! Tänkte åka ut till smoothie lite senare idag och rida henne lite för att se hur hon är efter tävlingen och sådant. Men bella sa att det hade gått bra och att hon hade varit lite busig bara, men de kom dit de skulle så det är bra :) Men idag blire först en liten uteritt bara för att hon blivit lite bråkig när man ska rida ut själv och sen blire lite småjobb på volten :) Skriver senare, puss!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: