Uteritt me tjejerna
2010-06-22 / 21:16:32 / Dagens Ridpass

Hade tänkt att bara skritta ut med smoothie idag men det blev andra planer. Hanna och Lisa skulle rida ut på Webster och Arkan så jag hängde på, dock blev det barbacka eftersom att min sadel ligger hemma. Så vi hade sjukt kul och lät hästarna sträcka ut rejält, och smoothie vart riktigt glad över det. Det var faktiskt ett bra tag sen som hon fick galoppera så snabbt, och det var ett jävla bra tag sen jag vågade göra det barbacka, men de var en härlig kännsla. Sist jag kommer ihåg att jag galopperade så snabbt barbacka var när svea stod i vårat stall och det måste ha varit typ två år sedan :O Skönt att se att jag fortfarande har modet kvar att vara ung och galen! Sen gick vi me hästarna hem från kalvsvik och det var skönt att få gå lite och inte bara lata sig uppe på hästen. Skojig ridtur med ett högt tempo kan man nog kalla det. Det är skönt för hästen att få vara häst ibland, glöm inte det!

Sen hjälpte jag bella med insläppet och sedan gick vi upp till hennes lägenhet, där jag faktiskt somnade i hennes säng, vet inte ens varför jag var så trött för jag har inte gjort något spec igår eller idag. Antar att jag fortfarande tar igen sömnbristerna från helgen. HAHA!

Sen så tänkte jag bjuda lite på mig själv också, man kan ju inte alltid lägga ut alla fina bilder utan ibland måste de lite sämre bilderna upp också. Så här kommer dom!

 
Neheee... Tydligen så hade man inte så roliga bilder. Trodde jag hade en hel drös med sånna :P Jajaja....


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: