Äntligen Fredag!
2010-03-26 / 07:25:03 / Min vardag

Nu är det äntligen fredag. Är verkligen jätte trött! Har bara tre lektioner idag dock de jobbigaste som börjar med matte, svenska och sist Engelska. Sen blir det en tur iväg i stallet, för idag ska jag faktiskt rida! Måste förbereda inför tävlingen och hoppas att hon går lika fint idag som hon gjort hela veckan. Efter stallet åker jag hem och senare mot kvällen drar jag iväg till Emma :) Får väl de vad vi hittar på där. Imorgon är det ju lördag, och jag ska såklart iväg till stallet då me. Dock blir det senare mot kvällen eftersom att jag och bella ska packa, fläta och fixa då :) Såklart rider jag lite också, för annars blir hon crazy på söndag. Men lördag sover jag och Bella i lägenheten så då har vi ju nära till stallet så de blir skönt. Vad kan de ta, typ 3-5 min att gå ner till stallet(i min sega takt då). Nej men helgen blir NICE, men måste försöka plugga lite också :(, Suck! Nej nu drar jag iväg till skolan och skriver igen när jag kommer hem!
chacha!

"bilden är från våran senaste Msv B"


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: