Bella gästbloggar!
2010-03-24 / 20:00:04 / Dagens Ridpass

Då e jag här igen då =)
tänkte skriva om vad jag gjorde idag med smoothie - även fast jag inte tror någon bryr sig igentligen ..

Red barbacka i ridhuset. Hade slängt på ett täcke jag hittade i skåpet som var regnbågs färgat :D och hasse var livrädd och slängde sig runt i hela ridhuset. jag och smoothie bara tittade frågande på honom. han vägrade gå i närheten av oss x) lite roligt tycker jag.
Red lite öppna och sluta. skänkelvikning sen galoppfattning vid spåret. så hon fattade ur skänkelvikningen och det är verkligen en jätte bra övning tycker jag!
ialf red LC:1 programmet och hon var sååå fin! även fast jag inte riktigt visste själv vart jag skulle så lyssnade hon jätte bra på halvhalterna och super mjuk och fin. blir glad av att rida henne när hon e så fin! =)
Red lite serpentiner och så där, inte så mycket mer än så. men det viktigaste jag tycker är att hon lyssnar och är fin.
vi hörs =)



- får bli en halv kass bild på vevve och smoothies första MVS B!!!


Love Bella

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: