Bella gästbloggar!
2010-03-31 / 21:04:04 / Dagens Ridpass

Hejsan svejsan! =)
idag skulle jag rida i ridhuset och kände innan att hon var varm i benen och jag fattar inte hur? hon var jätte fin imorrse och när jag tog in henne? lindade ialf och gick upp till ridhuset. kände på mig att det kan vara för att hon står inne ganska mycket och rör sig för lite så hon har för lite blodcirkulation o benen. så var det ju med pinki.
så hoppades hjärtligt på att hon bara behövde röra på sig. vevve kom oxå dåra och kollade och jag kände.
vi varken såg eller kände något. hon var inte ens varm längre när jag skrittat och travat något varv. så jag hade rätt =) super skönt!
vevve åkte hem och jag fortsatte rida, och hon var jätte fin! Kände dock att hon var lite stel efter att inte ha ridits ordentligt i några dagar utan bara skrittats.
så blir nog bra om man bara rider på lite försiktigt.
red ialf runt lite. skänkelvikningar. galoppfattningar, serpetiner och övergångar var i fokus idag. Super bra gick det!
sen pysslade jag om henne ordentligt. strechade och satte på kyl lera på alla benen. borstade henne riktigt ren för den glada ponnyn hade rullat i leran =P

Juste! Nu ska ni hjälpa mig!

Vilket träns? =)

    

Närmare bilder på pannbanden.

   

Hjälp mig nu att välja, börjar lite ont om tid nu! =)

Love Bella


1 Kommentarer
Mirjam:

gillade de högra men blev kär i de vänstra pannbendet ;D



SKRIVET DEN: 2010-04-01 KL: 21:43:55 URL: http://mdik.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: