Bella gästbloggar!
2010-03-22 / 19:40:14 / Dagens Ridpass

Hello här e jag då! =)
Vevve tvingar mig att skriva om när jag red smutti putti idag. för hon får lite panik av att jag e seg.

Red då dressyr i ridhuset. och hon var helt AMAZING! älska den lilla ponny. ökade lite i traven - hon börjar bli mycket bättre. galopperade på ett tag och hon var riktigt fin. lugnare nu än hon varit. körde lite öppna och sluta och skänkelvikningar. brukar köra lite sånt i början för att hon ska slappna av och få under bakbenen ordentligt. tränade på att fatta förvänd galopp och hon var jätte duktig! hon brukar annars inte men idag var hon super duktig. avslutade med trav serpentiner och saktade av till skritt på medellinjen och började trava sen. gick väl lite sådär men överlag var hon jätte fin, inte alls springig eller trippig. skrittade med henne och gick hem sen.
pysslade om henne ordentligt och smörjde sadel och träns som jag alltid gör faktiskt =) (a)

för övrigt är vevve jätte snäll och den 2 april ska jag och smoothie åka till rimbo och ta en lokal LC:1 , för LB var stängd :( men blir en lätt klass, kul blir det ialf och är väldigt taggad! :D
sen blir det lite flera , ska kolla lite närmare.


vi hörs på onsdag alla människor =)

Love Bella

- bjuder på en bild på muttis =)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: