Bella Här igen! :)
2010-03-29 / 21:15:38 / Dagens Ridpass

Hello jag e hära igen dåra =) tänkte bara skriva in en snabbis annars får väl vevve hjärnblödning på mig x)

Eftersom att vevve tävlade igår så satte jag bara på hackamoret och red barbacka fram och tillbaka till kalvsvik. hon var super pigg och lite små tittig och vi fick lite roliga moment hela tiden bara för att dom hade fyllt hål och grävt hål längst vägen hela dagen så vi var måttligt roade både smoothie och jag =)
men vi kom förbi och jag åkte inte av vilket jag tycker är det viktigaste =)

Jag ska tävla en lokal dressyr nu på fredag , 2 april. Ridklubben Rimbo Ryttare. dock blir det LC:1. ville ta LB:1 men det är sak samma. skönt att få komma ut och vevve är guld värd som låter mig låna sin gudomliga häst! Tack hjärtat <3
är ganska taggad ändå och vet att det kommer gå bra - förhoppningsvis! =)
sen är det två till planerade i maj.
är inte säker på vilket träns jag ska ha på henne så på onsdag tänkte jag fota henne i två olika träns så får ni människor rösta vilket ni tycker hon passar bäst i =)
ska inte störa er längre. hörs senare i veckan.

Love Bella


- vevve och smoothie när dom hoppade i jockeyläder för snart ett år sen =)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: