Chillvecka - Skönt!
2010-03-21 / 07:33:12 / Allmänt

Godmorgon!
Ny dag idag, med ny erfarenheter.
Ska vid 11-tiden iväg till västerhaninge och lämna över mina bäbisar- kaninerna då. Har inte alls tid med dom lägre så det är lika bra att någon som verkligen vill ha dom, får dom. Sen åker jag iväg direkt till stallet och det blir ridhuset idag som gäller eftersom att veckan har varit riktigt slapp. vill ni ha en sammanfattning så kommer den här.
Måndag: Bella red - Lite jobb i ridhuset.
Tisdag: Hade hoppträning
Onsdag: Bella red - Red ut
Torsdag: VILA
Fredag: Hade lite bråttom så de fick bli tömmkörning.
Lördag: Uteritt
Söndag: Joooo... de e ju idag :P

Som ni ser, inte våran effektivaste vecka. Ni som läser min blogg får ge mig lite tips vad jag ska skriva om eftersom jag i nuläge inte har en blekaste aning om vad. Så kommentera gärna så snabbt som möjligt :)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: