Dagens Ridpass
2010-03-23 / 20:38:48 / Dagens Ridpass

Hoppträning:

Ett ord - SUPER! Bästa hittills av de tre gånger som jag har hopptränat. Sjukt taggad och redo inför tävlingrn på rastaborg i helgen. Fick en massa bra beröm av anneli och kommentarer där hon sa att hon börjar känna igen mig och smoothie igen. Sjukt kul att höra. Men hon var jättesnäll och lyssnade verkligen på allt jag bad henne om. Hoppas hon är lika fin på tävlingen för jag tror att iår så har vi faktiskt en ganska bra chans i allsvenskan! Tänkte slänga in en lite halvdålig film lite senare när jag orkar lägga in den. Slänger även in bilder lite senare också!

De var riktigt kul att träffa Emma igen, trots att vi bara känt varandra i drygt en vecka så känns det ändå som om vi varit vänner hela livet :) Tänker också passa på och ge henne lite komplimanger. Emma, du och Highlander är så SJUKT fina tsm!<333


1 Kommentarer
emma:

tack gumman :) du och smoothie är oxå sjukt söta. loveu!<3



SKRIVET DEN: 2010-03-23 KL: 20:59:20 URL: http://hiighlander.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: