Dagens ridpass
2010-03-30 / 14:52:25 / Dagens Ridpass

Var ju hos smoothie nyss och bella berättade att hon hade varit lite svullen i morse men att det hade gått ner. Så jag tog bara en liten skrittur ut i det fina vädret och när jag kom tillbaka kände jag att hon var ltie varm på vänster bak så jag la på kylleran så får vi hoppas på att det blir bättre. Skönt för smoothie för nu blir det en hel månader utan tävlingar. De blev ju lite stressigt nu i slutet så hon ska få två riktigt lugna veckor innan vi börjar träna igen. Det förtjänar hon. Juste, jag och min mor har pratat lite om foderponny, dock är det INGET som är bestämt. Men har redan två som jag känner som jag ska försöka kontakta. Somsagt vet vi inte riktigt till hundra om det blir så, men vi får väl se, hoppas verkligen! <3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: