Flera saker jag kommer att sakna <3
2010-03-21 / 16:47:31 / Allmänt

Jag har tänkt en del och kommit på en hel del saker som jag kommer att sakna när/om jag åker till vreta.

* Alla dessa underbara människor som jag känner/lärt känna från laget och Årsta!
* Att gå och fika.
* Min underbaraste bästis, Melina.
* Att ha mina älskade föräldrar till hands.
* Stallvännerna.
* Bella.
* Mitt älskade rum.
* Bortskämdheten.

Som ni ser så är det en hel drös med saker som jag kommer att sakna otroligt mkt! Men allt kommer gå bra, jag kommer få nya vänner, och jag kommer lära mig att leva livet på ett lite annorlunda sätt. Ett liv där jag måste diska och tvätta själv, ta hand om hästen om något händer, vakna upp till skolan själv, plugga frivilligt. Jag klarar detta det vet jag men så punkterna ovanför gör mig lite illa till mods ibland, men det är det här jag vill och jag vet att det är det som jag kommer att bli lycklig av. Bara jag har Smoothie vid min sida så kommer vi kämpa tsm <3


"Kärleken till hästen är viktigare än stamtavlan."


1 Kommentarer
melina:

Kommer sakna dig sjukt mycket också älskling! Men jag kommer jue komma och besöka dig flera gånger! <3333333



ÄLskar dig bästis! <333



SKRIVET DEN: 2010-03-22 KL: 21:38:33 URL: http://meelajna.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: