Hästar jag har ridit/rider
2010-03-20 / 18:32:59 / Allmänt

Tänkte skriva lite om vilka hästar jag brukar rida/har ridit.
Såklart så rider jag smoothie men de vet ju redan alla, det är ju henne som bloggen i största del handlar om.

SPIDERMAN

En otroligt fin D-ponny som jag red i Thailand. Saknar honom enorm och önskar att pappa gått med på att ta me han hem till sverige. Han var riktigt fin i dressyren men tror att han skulle gå bra i hoppningen med :)

SOLHALLE

En övervuxen d-ponny som jag red en hel del i våras och under hösten. Lärde mig sjukt mkt på honom och saknar honom så otroligt just nu när han har flyttat. Det var igentligen planerat att jag skulle börja tävla honom i hoppning men saker kom ivägen.

BRAVE HEART

Min förra D-ponny som jag hoppade upp till LB hoppning på. Hade honom i drygt två år och sålde honom sedan till två tjejer och nu går han endast som dressyrponny i klasserna LA.

Sen har jag ridit en hel hög med andra hästar men dessa är dom som stått mig väldigt nära :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: