Hemma även idag
2010-03-31 / 10:04:41 / Min vardag

Vaknade för ca en timme sen och ligger fortfarande kvar i sängen. Är sjukt trött och mår illa, inte kul! Ska väl mest slappa och vila idag så hoppas jag att kunna gå till skolan imorgon. En sak som jag verkligen hatar är när föräldrar kommer in och tjatar om betyg när man är sjuk. Dom baaa men tänk om dom sänker dig nu. Och, vafan ska jag göra åt saken när jag inte mår bra?? ska jag gå till skolan och spy ner alla eller? Ska jag gå ovh skrika på lärarna som jag ofta gör när jag inte mår bra. Det är då betygen sänks! inte om man är sjuk. Imorn ska jag iaf försöka dra mig till skolan så gott jag kan!
Ska snart ringa bella och fråga hur smoothies ben är idag, kanske intressant att veta, eller vad vet jag? Tänkte faktiskt göra det nu medans jag skriver inlägget så jaaa....

Bella sa att smoothie mår prima och att kylleran ver´kligen hjälpte, skönt att höra, det blev säkert bara lite för mkt i söndags :) Juste, på lördag åker jag till Idre fjäll och då kommer bella vara barnvakt åt smoothie, haha. Det är ju så vi brukar säga i stallet när jag åker bort, för smoothie behöver verkligen barnvakt xD

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: