Hemma idag
2010-03-22 / 07:37:35 / Allmänt

vaknade upp idag och mådde inte så bra så efter lite talking me mor och far så bestämmde dom sig för att låta mig vara hemma idag. Lite skönt sådär men jag orkar inte sitta hemma sådär när man är sjuk. Det är jobbigt och man letar hela tiden efter någonting att göra. När jag sitter hemma så har jag en vana att alltid gå och kolla i kylskåpet flera gånger om dagen. Känns ganska onödigt eftersom att de antagligen inte kommer dyka upp nått nytt där inne. Men iaf så tänkte jag kanske försöka mig på att göra en design. Vi får väl de hur den blir eftersom att de va ett bra tag sen som jag gjorde designer. Vill ni veta något? Jag är singel, vilket betyder att jag kan spendera all min tid me min underbara häst och mina sjukt underbara kompisar!Har inte så mkt mer att skriva om men kommer säkert på någonting senare. Sländer in någon ramdom bild bara.

Vad skulle jag göra utan dig min vän <3


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: