Hemma nu
2010-03-27 / 00:08:10 / Min vardag

Kom hem nyss från Emma. Vi hade riktigt kul, och faktiskt en riktigt underhållande dag med massa tutande bilar, blöta fötter och blattar som ville bjuda in oss på fest:) Tack Emma för en UNDERBAR kväll, hoppas att vi gör om det snart <3

Iaf, jag åkte ju till stallet och lullade mest runt lite i ridhuset tsm med viktoria och Carro. Smoothie var riktigt fin så jag krävde inte så jättemkt av henne. Imorn går dagen åt att först plugga lite sen åka till stallet och smörja och fixa inför tävlingen. Ska bli kul att träffa Emma då igen också :)<3
Men skriver mer imorn, för jag är riktigt trött nu, godnatt!


1 Kommentarer
emma:

du är för underbar veronica. shit vad roligt vi hade, måste verkligen vara flera gånger, fast det är ju nästan klart :)?

loveu!<3



SKRIVET DEN: 2010-03-27 KL: 10:55:14 URL: http://hiighlander.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: