heron me bästaste!
2010-03-19 / 22:22:26 / Min vardag

Slutade skolan tidigt och åkte iväg till rudan för att hämta maddes bil. Lånade den eftersom att ingen kunde skjutsa mig till stallet. Väl i stallet insåg jag att jag inte alls skulle hinna rida så jag slängde på lite tomkörningsgrejer och tog me mig älsklingen till en snöpackad volt. Efter ett tag insåg jag att det inte var en så bra ide eftersom att de var ganska mkt snö men lät henne ändå springa lite och hon vart riktigt fin i slutet.
pussade lite på henne sen åkte jag iväg till tungelsta för att hämta ello för att sedan tsm åka vidare till Lillhästen och hämta mina broderade tävlingsbyxor. Blev riktigt snygga!
Ello och jag åkte hem till mig och jag tog en snabbdusch och sedan åkte vi iväg till heron city för att spela bowling och äta på pizza hut med tjejerna i laget. Vart lite stelt i början men senare mot kvällen så var det otroligt kul! Jag har nog inte skrattat så på riktigt länge! Och jag måste bara skriva dagens mest roliga komentarer:
Lenta och Pelle sitter och pratar: - Åhh vilken fin familj vi har.
Servitören: - Är ni verkligen en familj?
Lenta: - Jaa alla är våra barn.

Senare vid glassautomaten.
Jag till lenta: - Trodde han verkligen på det där?
Lenta- Jaa han är ju invandrare.

HAHAHHAH fyfan, fick mig verkligen ett gott skratt!
Bästa kvällen på länge me världens bästa flickor!
Älskar er - Ello Almer, Bettan Björling, Emma Sandberg, Nell Perland, Alice, Hanna, Lisa, Ida, Illona, Linnea och Johanna <3
Lenta och Pelle, hahhaha er älskar jag väl också då xD <3
Bilder kommer upp lite senare!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: