Hoppträning senare idag!
2010-03-23 / 09:22:20 / Allmänt

Hann inte skriva innan jag åkte till skolan så jag skriver nu istället. Sitter i skolan och har engelska, slutar snart lektionen så de är ganska skönt! Dock så slutar hela skoldagen kl halv 4 med hemkunskap som sista lektion. Sådant tar verkligen död på mig! Sen när jag slutar så blire att snabbt åka hem och sedan åka till stallet för att fixa inför träningen. Längtar verkligen och det roliga är att Emma också ska träna me mig! Allt blir så mkt roligare då! Vet inte vad jag ska skriva och kommer nog inte hinna med att skriva så mkt mer idag. Självklart skriver jag senare ikväll hur hoppträningen har gått men mer än så blir det inte. BTW! Sista hoppträningen innan tävlingen på Söndag, är verkligen nervös men bella ska me så då kan jag iaf andas ut lite. Jag känner att vi verkligen måste vara bra i den här divisionen! De går alltid så dåligt för oss! förra gången tror jag att vi slutade på näst sista plats efter att nästan hälften av alla lag hade blivit diskade på någon skummt sätt. Så vi vart bara fem lag kvar som tävlade mot varandra, innan hade vi varit typ 10st. Men iår ska de gå bra, och vi har så otroligt duktiga ryttare och hästar som ska vara med! Skriver senare ikväll.
chacha!


 
En gammal bild från fälttävlanskursen i sommras <3


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: