Ingen ridning trots allt!
2010-03-25 / 20:02:10 / Allmänt

Planerna var ju igentligen att jag skulle rida men sen fastnade jag uppe hos bella och lät henne stå idag eftersom att hon ändå inte fått vila något den här veckan. Bara skönt för henne för hon har varit så jäkla fin. Men imorn blir det att rida igen! Peppar riktigt mkt inför tävlingen och jag känner VERKLIGEN att det kommer att gå bra. Blir läggdags tidigt idag eftersom att jag är jättetrött, så det här blir sista inlägget för dagen. Intresserade av hur jag kommer att se ut på tävlingen, då får ni läsa imorn eller på lördag ;) Det får väl bli lite suprice om när jag lägger ut det. Allt för idag då, säger även godnatt på en gång, och önskar alla en god natts sömn! :)<3
chacha!

 " I mina ögon är du alltid den bästa "


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: