Izabella Larsson<3
2010-03-26 / 14:28:31 / Allmänt

Bella, jag vet seriöst inte vad jag skulle göra utan dig. Du är nog den personen som verkligen står mig närmast och det är jag så himla glad över. När jag har problem så kan jag vända mig till dig för där vet jag att hemligheterna stannar. Jag blir så himla glad när jag är med dig och känner mig alltid välkommen. Du tar lixom alltid emot mig med öppna armar och jag förstår inte vad ajg har gjort för att förtjäna dig. Men det jag vet är att du alltid kommer att vara min bästa vän, och jag hoppas att du vill fortsätta vara min för vill du inte det, då vet jag seriöst inte vad jag ska göra.
Jag älskar dig vännen och gör vad som hälst för dig <3
 


1 Kommentarer
Bella:

Du vet precis vad jag känner för dig och du har alltid en plats i mitt hjärta. vad som än händer! <3



SKRIVET DEN: 2010-03-26 KL: 16:27:01 URL: http://ventusfilius.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: